Dienstag, 1. März 2011

Zum 65.Hochzeitstag

Übermorgen braucht meine Schwiegermutter eine Karte zur eisernen Hochzeit. Super, heute hat sie mir davon erzählt. Ich habe mich dann gleich an die Arbeit gemacht und diese Karte ist dabei entstanden. Ich bin total zufrieden und allen gefällt sie sehr gut. Jetzt hoffe ich, dass sie auch dem Jubelpaar gefällt.
Das Stempelset "Zeitlos" ist eines meiner absoluten Lieblinge. Als das rauskam musste ich es einfach haben. Wenn es dir auch so gut gefällt und du das neue Angebot von SU! nutzen willst beachte meine Sammelbestellung die ich am 15. März machen werde. Diese ist wieder versandkostenfrei für euch, egal wie hoch die Bestellsumme ist.


Challenges:
anythingchallenge: Distressing
allsorts: Make your own flowers
cupcakecraft: Anything but square
wildorchid: Anything goes
woodwareusa: Anything goes
papertakeweekly: Anything goes
toptiptuesday: Favourites (SU-Stamps)

Kommentare:

Nancy hat gesagt…

Gorgeous...your colors are so soft and delicate, and I love the background!! Thank you for joining us this week at Woodware USA!!

sue hat gesagt…

lovely card thanks for joining us at anything goes x sue x

Posh Cat Crafts hat gesagt…

Lovely colour scheme, thank you for joining us at Anything goes
Hugs
Tamara

Delphine hat gesagt…

This is lovely, Andrea! Very elegant and I love your choice of colours! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

Emma (metalicbutterfly) hat gesagt…

Great card beautifully simple layout!....

Thanks for making your own flowers this week for the Allsorts Challenge

Emma xxx

Harriet Skelly hat gesagt…

This is beautiful - I love the colors and those beautiful flowers! Thanks for playing with us at WoodwareUSA!

Fleur hat gesagt…

This is beautiful, very elegant
Thanks for joining our challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
Hugz Fleur xXx

Anne hat gesagt…

What lovely colours!
Thank you for taking the Top Tip Tuesday Challenge, hope you’ll join us again!
Hugs
Anne

Faye hat gesagt…

Wow, what a lovely card! Thanks for sharing it with us at Cupcake. x