Donnerstag, 27. Januar 2011

Best wishes

Mensch bin ich fleißig heute. Das ist bereits meine zweite Karte die ich gemacht habe. Meine Kleine ist aber auch so brav und schläft Nachmittags immer 2-3 Stunden. Da kriegt man schon was auf die Reihe.
Bis auf das Band sind alle verwendeten Materialien von Stampin´UP! Die Farben sind Savanne, Ozeanblau und Rosé .

Challenges:
craftysentiments: My favourite things
paperplay: Layer it Up

Kommentare:

Linda Callahan hat gesagt…

So pretty in pink!

Melanie C hat gesagt…

Pretty card. Thank you for playing along with Pals Paper Arts!

Anja hat gesagt…

Hallo,

das ist aber eine außergewöhnliche Farkombination. Sieht richtig frisch aus - gefällt mir sehr gut!

Liebe Grüße
Anja

Pami hat gesagt…

What a lovely pink spring time card, wonderful. Thanks so much for sharing with us at MAWTT this week. Pami x

Pam~ hat gesagt…

Beautiful card and colors!

Christy Q hat gesagt…

Beautiful card - love how you framed the sentiment!

Shell Shearer Swinscoe hat gesagt…

Gorgeous pinky card! love the ribbon looks great!

Thank You for sharing with us at MAWTT this week, good luck!
Hugs Shell xx

Brenda Brown hat gesagt…

Beautiful colours for spring, a really lovely card.
Thanks for sharing it with us at MAWTT.
luv and hugs {brenda} xoxox

Deirdre hat gesagt…

Beautiful card. Thanks so much for playing along with Paperplay this week on our Layer it Up Challenge. ♥